sysselsättning = bra

hallå!
idag har jag inte gjort så mycket alls, men ändå har jag varit sysselsatt hela tiden vilket betyder att min tanke inte ha rhemsökt mig ännu! :D
Så jag är glad, jätte glad! mums. jag älskar att vara glaad!!!

Jag har varit duktig (lite), jag var på gymmet, på löpbandet i 30 minuter varav jag sprang kankse 15 totalt, och DET mina vänner, är det största framsteget jag gjort på ungefär ett år!!!
grattis till mig.
Efter gymmet gick jag och köpte 3 st nya bh-ar, de hade bh-ar för 99kr styck på lindex (tror jag?)
så catching!

Efter det gick jag till EH, ida jobbade så tänkte jag kunde snacka lite me henne :D
Där var även Josse och deras gemensamma kompis som jag faktiskt inte vet namnet på.. fyfy.
Det bestämdes att vi ska ut på stan, sätta oss på nått ställe och prata skit o dricka, passar mig alldeles utmärkt!!
Jag har precis duschat och fixat mig så nu är jag redo, om 30 minuter ska vi ner till EH och mötas där.

Vi hörs imrogon.
puss

Kommentarer
Postat av: Cassandra <3

Var gärna med i min Veckans blogg-tävling.

Gå in på min blogg, och kommentera inlägget om veckansblogg så är du med i tävlingen :)

2009-12-05 @ 19:24:40
URL: http://ccassiieesvensson.blogg.se/
Postat av: DIAMANT

jaa, dom e sjukt sköna :D

duktig du har varit!:) bra känsla efter träning.. mm!:)

2009-12-06 @ 11:15:56
URL: http://annadiamants.blogg.se/
Postat av: Cecilia

FRÅGESTUND! Fråga vad som helst =)

2009-12-06 @ 12:49:32
URL: http://ceciliahhs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0