starka åsikter

hallå, här sitter jag och är uppjagad.
Det finns en sak som jag har väldigt.. väldigt starka åsikter om.
Detta är att folk klagar på vad de har, men ändå så gör man ingenting åt det, testar nya saker, gör det man egentligen vill göra.

Jag har själv varit en sån som har känt mig låst i mitt eget liv,
som att man är instängd och inte kan göra nånting alls.
Men du kan faktiskt testa nya vägar, åka på den där resan du alltid drömt om, plugga den där kursen som du alltid tyckt varit intressant.
Vad har du att förlora?

jag tror inte att det är en enda människa som skulle kunna sätta sig upp emot någon annans dröm,
jag tog ett steg åt sidan förra veckan för Fredriks skull, eftersom jag själv följer mina drömmar så skulle jag aldrig ens tänka tanken att tvinga någon annan att låta bli.
Mitt största vägval i livet var i sommras när jag vände på mitt liv helt och hållet, när jag tackade Ja till att plugga här, jag tog mitt pick och pack och flyttade till en helt ny stad (som jag inte har något minne att ha varit i över huvud taget) utan att känna en kotte (okej nästan..) och utan att hitta ens till mataffären, det kollade jag upp på internet.

så nu, gott folk, nu är det dessutom nyår.
Ett nytt löfte?
Testa dina gränser, ge dig ut på nya vägar och se vart livet bär!

PUSS PÅ ALLA SOM ÄR NÖJDA MED SITT LIV OCH ALLTID TESTAR SINA GRÄNSER OCH NYA VÄGAR!!!!!!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0