someone somewhere

Hallåå :)
Har precis ätit upp lite rester som fanns i kylskåpet, nu finns det inte mycket kvar att äta fram tills söndag men det är inte heller så många dagar kvar! IIIH.

Jag har inte pluggat något alls idag, ska läsa ett kapitel innan jag lägger mig och sen börjar jag hårdplugga imrogon!
Det här kommer gå bra :)
Just nu hade jag tänkt försöka göra lockar på mig själv, tycker det är skitsvårt men hade tänkt ha det på lördag så vi får väl se.. :) Gjorde ju på mig själv på studenten, fast dom ramlade ju ner efter halva dagen, hihi.

Jag har absolut inget vettigt att skriva just nu faktiskt så ni får klara er utan mig tills dess att det dyker upp någon knäpp tanke eller så.
PUSS

"Before the worst, before we met
before our hearts decided it was time to love again
."


Kommentarer
Postat av: Sarah.

forfarande AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! :D

2009-12-17 @ 20:52:41
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0