SJUK dag!

hallojsan!
Vaknade upp idag klockan 11.00 av att klockan ringde. några minuter senare fick jag sms från Ida som sa att vi skulle träffas på stan 12.
Jag tog mig upp och duschade, fixade mig och gick ner till punkt där jag mötte upp Ida och Sandra.
Vi tog oss till Waynes där vi skulle käka lunch, dit kom också madde!
Amanda ringde mig och vi pratade lite snabbt, hon frågade bl.a vad jag skulle göra ikväller, baka pepparkakshus med tjejorna fick hon till svar.

Vid två drog sandra till jobbet och jag & ida satte oss på EH och pluggade.
Det gick helt okej, vi har iafl kommit igång med uppsatsen nu, good.

När vi va inne på sista versen ringde Emma, inte det vanligaste kanske så jag svarade, fast jag var upptagen, Amanda hade ringt två gånger innan men jag svarade inte eftersom jag pluggade (och egentligen hann jag inte heller)

Efter att jag hade pratat klart med Emma, som gick på stan och hade handlat lite, kände att hon "behövde komma ut"
Så bestämde jag och ida oss för att vi var klara för dagen och skulle bege oss till ICA för att handla lite till kvällen.
Precis när jag hade fått på mig halsduken o kläderna så VIPS, där kommer 4 stycken jag känner igen!!!!!
AMANDA, ADAM, EMMA och MICKIS.
Helt, totalt, oväntat!!!!!!
jag började nästan grina. haha ni är underbara.

Vi gick till ICA, handlade lite hallon o glass, gick hem till mig, gick till bilen, hämtade kryddorna som Emma glömt, gick till Systemet och Coop, gick hem till mig, åt mat, åt efterrätt, pratade, möblerade om, åt chips, godis och cheez crunch och pratade (i korta drag)

nu är jag helt totalt slut
och lite irriterad, fast de går över

TACK FÖR EN UNDERBAR DAG MINA UNDERBARA <3

Kommentarer
Postat av: a

<3 <3 !

2009-12-02 @ 00:29:51
URL: http://uppsalablogg.se
Postat av: Klara (foto)

sv: det har vait bra

KRAM

2009-12-02 @ 16:28:08
URL: http://klaradaun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0