segt

god morgon på er!
Jag .. gick aldrig på matten, höhö..
Sista lektionen idag tror jag till och med! skönt, nu är det bara att plugga arslet av sig! :)
Mitt itnernet är jätte, då menar jag jättesegt. sidorna reagerar itne ens utan står bara och laddar.
Jag tror att min dator behövs bytas ut snart.. kanske blir en dator istället för mobil i julklapp till mig själv.. vet inte.

Snart ska jag klä på mig och fixa iordning något att äta, sen ska jag till skolan på fysik efter det ner till gymmet och sen plugga! :)
Känns som en bra dag, förutsatt attjag faktiskt gör det jag ska! haha.

Egentligen är det kankse en dålig dag att gymma, kommer vara fullt med folk om jag ska dit vid halv 5-5, får se om jag kanske tar det imrogon istället då :)

nåja, nu måste jag äta, min mage skriker!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0