planer

framtidsplaner lite granna.
jag tror att de flesta vet att det inte blev ritkigt som jag tänkt mig med plugget, kommer inte läsa det programmet som jag flyttade hit för bland annat.
Jag har börjat fundera vad jag ens gör här och vad det är jag försöker med?
att inte misslyckas är det väl egentligen, jag är inte en sån som misslyckas.. och gör jag det så försöker jag igen.. och igen och.. igen. Tills jag klarar av det.

jag har bestämt lite såhär att jag kommer söka in till international marketing, läsa engelska nu i vår och bestämma mig i sommar om jag ska bo kvar eller flytta hem. Flyttar jag hem ska jag åka utomlands.
Thailand, Australien, Bali, Nya zeeland osv.. skiter i om jag måste åka själv, jag vill hitta mig själv.. trodde att jag hade gjort det här men nu vet jag inte längre, egentligen känns det som att jag inte vet nånting alls nu för tiden.
En dröm vore ju att gå en kurs som fritidsledare, jobba som det något år, bo utomlands och jobba med svenskar liksom.

men som sagt, jag vet ingenting.
jag kan drömma stort och väldigt litet

....
over and out.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0