packlista

jag älskar att göra packlistor men ändå så känns det ALLTID som att man har glömt något. Just nu kom jag på en idé att jag faktiskt har två stycken stora väskor, nämligen min gröna från wedins och den röda gamla fotbollsväskan!
vilket betyder att jag bara kommer ha tre väskor och inte 4... hö..hö..
men jag ska faktiskt vara hemma 9 dgr ju. Det blir mycket då, dessutom har jag massa smutstvätt med mig. Kommer säkert springa runt mest i mjukisar men ändå.
Det känns inte som att jag ska åka hem och det känns verkligen inte som att det är julafton på torsdag, när kom vintern? tycker att det var sommar nyss.

packade ner min tomteluva som jag helt hade glömt bort att jag hade. Ska ha samma kläder på julafton som jag hade förra året också, en röd kjol och ett vitt linne till.

Har med mig partykläder också eftersom att det förhoppningsvis blir utgång den 25e.

Förresten gick det förbi två jultomtar utanför mitt fönster. dom hade två säckar med sig! hihihi.. gulligt.
nu skriver jag osammanhängande bara, så skriver säkert igen om jag kommer på vad det egentligen var jag skulle komma fram till.

Jag kollar på hockeyn, SWE - FIN .. så är lite disträ.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0