old times

hejsan!
sitter och läser igenom gamla inlägg, ska läsa igenom hela 2009 och .. stämma in mig i mitt eget psyke lite.
gick förbi ett inlägg nyss från en myskväll hemma me familjen

"Ett exempel var när Erik satt och kastade kort längs bordet och påstod att det "inte va något bra glid" men jag frågade honom "om du kastar kortet rakt ner, borde det glida då?" och han kom på hur man gjorde och fick "glid" på kortet...
helt plötsligt kastar pappa iväg kaffekoppen "Men vad gör du!?" frågar mamma... varpå pappa svarar: "jag provar glidet!"
en helt vanlig dag med min älskade familj."


HAHAHAHAHAHAH....

Kommentarer
Postat av: KLARA

sv: det är bra

KRAM

2009-12-09 @ 16:29:36
URL: http://klaradaun.blogg.se/
Postat av: Svägerskan ;)

hahahah!! sååå kuuul! :D

2009-12-10 @ 09:34:49

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0