jag vet inte om

jag ska berätta för dig?

god morgon :)
Ställde klockan på 09.00, tror ni jag gick upp då?
naej. inte direkt. ställde om klockan på 11 innan den ens hunnit ringa, vaknade kvart i elva och låg kvar i sängen till klockan 12. Sen satte jag mig faktiskt och läste kapitel 2 i fysiken, om optik. Men jag kan ju det här, bara rita några linjer om hur ljuset sprids?
jag har ingen motivation alls.
jag ska läsa kapitel 3 idag också har jag tänkt. Sen får jag väl läsa imorgon med.
Äh, jag ska klara det här. Egentligen behöver jag inte oroa mig för fysiken, den behöver jag ju inte längre. Det är matten jag ska vara orolig för.
nackelen är att det finns alldeles för mycket som får mig att hoppa över och vilja ta det senare. nu var det att jag ville lyssna på musik. haha..
aja, nu ska jag diska och så, kanske äta lite lunch, till middag blir det sushi!

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0