jag är

lycklig.
Jag gick ner till ICA för att se om dom hade min hårfärg.. men ickenicke.
aja, jag köpte i alla fall en tidning, en diskborste, oboy (påfyllning) och ett skrivblock.
På vägen hem gick jag och tänkte på framtiden igen och jag började le, gå snabbare och till och med flina riktigt dumt, jag måste sett knäpp ut.
Jag skrattade när jag såg en julgran inne i en lägenhet som typ tog upp hela rummet, jag skrattade när jag insåg att vad jag trodde innan var laser prickar faktiskt var ljus i röda skålar, jag skrattade åt en pappa och hans två söner som hade snöbollskrig mitt i stan, eller.. där jag bor, jag tänkte nästan fråga om jag fick vara med, jag skrattade åt att jag... haha nej förresten, det vore taskigt att berätta, jag skrattade åt mig själv och jag skrattade åt.. nej.. TILL.. livet.

jag är lycklig.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0