I think i needed this

hej hej,
jag mår bra nu, riktigt bra.
jag behöver några dagar till att rensa tankarna tror jag men jag har livet framför mig
Det hände en bra sak igår
Sandra kom fram till att hon hade en akademi, SSS, ni får försöka lista ut själva va S'en står för.
Jag, linda och josse (tror jag) blev elever direkt.
chansen till första provet kom när en kille gick förbi med ett rör med öl, 4 liter öl alltså och jag sa typ "mm" när han gick förbi varpå jag blev inbjuden tillderas bord.
först ville jag inte, ja jag är feg.
Sen hotade Sandra med att ringa min mamma, så då var jag borta på en sekund.
killarna var hur trevliga som hellst och inte fan bets dom heller! haha!
Gårkvällen var toppen, verkligen. Jag träffade Linda för första gången och hon var urtrevlig!
och jag testade mina gränser, jag vet att jag kunde testat dom ännu mer, jag hade en tanke där ett tag men det tar vi nästa gång!

nu ska jag kolla på the pursuit of happyness! ASGRYM film.

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0