historien om min reaktion;

2009-09-07
..har jag varit igen.
jag upptäckte det inte förns nu..
för du.. ja DU. det var du, nu.
varför är jag alltid blåögd?
jag litar på folk, alltid, hela tiden..
och jag blir
sviken
hela tiden.

inte för att jag direkt blir.. ledsen över det här nu.. men jag var ändå blåögd.
alltid så blåögd..
och jag är trött på det faktiskt,
kanske är det därför..?
ja det är det nog.


2009-09-18
jag kan
om jag vill
nu, nu, nu, NUU.

men vill jag ens, nu?


2009-09-18
och jag ger det en chans, nu.
Jag hoppas att jag slipper ändra mig.


2009-09-22

ååh. det gick så bra att ni anar inte!
vi är så jävla lika! det är .. sjukt.
jag är glad.


2009-09-22
helt tom i huvet. tom.
jag har ingenting att klaga på,
jag vill inte berätta saker, vill inte se i framtiden innan.. nånting är sant. typ..
och det är jag bra på att göra i vanliga fall. gå för långt i tankarna, alltså.


2009-09-25
En av dom bästa skaerna är att jag ska försöka övervinna mig själv. Det blir svårt, det vet jag. Men jag kommer klara det.


2009-09-25
my weakness is that I care too much
And our scars remind us that the past is real



2009-09-30
Jag vill inte ha en repris, thats why.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0