happyhappyhappy

hej på er.
Sjukt jobbig dag på jobbet idag, mycket att göra.. tror att det var ganska hög beläggning. Kollade inte ens det.
Hade typ massor kvar att göra när jag gick hem och hade behövt minst en timme till.. nåja, det får vi ta igen imorgonbitti.

efter jobbet åkte vi hem, jag somnade till Kalle.. höhö.. sen åt vi mat, kollade på tv, jag somnade till päron till farsa, kollade på tv,åt risalamalta, kollade på tv och nu är det hopp i säng för min del.
jobb imorgon igen, klockan 8 nu så får sova till 6!!! :)

jag väntar bara på min tvätt just nu som jag äntligen har fixat, sen ska jag sova! mys!
öh.. aja, har ingenting mer o skriva
min hjärna är kaputt idag.
jag försökte öppna en dörr på jobbet med nyckel idag, låste o låste upp, fick aldrig upp dörren, försökte säkert 7 gånger. sen kom jag på att dörren ska tryckas åt andra hållet. SMART TJEJ.

god natt!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0