happyface

!!!
Vetnivetnivetni!!
Lagerjobbet har ringt min referens, haha :D
inte för att det skulle betyda nått, men jag är fortfarande med i spelet liksom!!! :)
Happpyyyy.

Pratade med amanda, det blev jag också glad av och det behövdes.
jag blir glad av mina vänner, hihi.
Nu ska jag klä på mig och läsa på tills ikväll!
jag har som mål att i alla fall sälja en order! :)
PUSS


"I need patience,
and someone strong enough to hold my breath for me
until the smoke clears
.

I need patience,
and time to think before I speak,
for when I'm short of breath,
I tend to lie.
"

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0