9 december 2009

whaat..
det var ju nyss sommar
och inte fan är det vinter heller!!?
nåja. Idag ska jag gå på fysiken, ska gå om 10 minuter.
Igår var jag och jobbade, ska inte tillbaka idag har jag bestämt mig för. verkligen ingenting som passade mig, även fast det fanns några trevliga människor att jobba med. Jag var itne ens pepp innan jag jobbade och ännu mindre pepp efter, det blev ett sånt jobb där man sitter och tittar på klockan hela tiden, det gillar jag inte.

Hoppas på det andra jobbet istället annars får jag söka vidare..
nåja, nu ska jag fixa iordning mig så jag kan gå!
pussis!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0