11 december

det är liksom lucia på söndag.
Lucia är ingen bra dag för mig eftersom det var den 13 december som min farmor dog på, efter det har jag aldrig tyckt om lucia, vill liksom inte "fira" den dagen på något sätt alls.

Idag har det hänt mycket.. och klockan är bara 14!
jag ställde klockan på 09.30, gick upp 09.40, fixade mig, borstade tänderna och gick ner till EH, där väntade jag på Ida innan hon jobbade klart och sen fixade vi med labbrapporterna, så nu är de klara!
Efter det så bestämde vi oss för att åka till IKEA och kolla, jag skulle köpt julpynt men jag orkade knappt titta på det, finns så himla mycket.
kom i alla fall tillbaka med några doftljus.
precis efter att jag kom hem så gick jag ner till ICA, tänkte köpa mitt bröd eftersom dom itne har det på coop, där jag numera handlar. och så sitter jag här, några kronor fattigare och en julskinka och massa annat gott rikare!!! :)

nu ska jag.. höhö.. de ni!
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0