Så länge vi båda andas

varför har den tagit slut?!?!?!
ååh. jag blir så himla irriterad varje gång en av böckerna tar slut.
nu har jag läst ut den sista.
jag pratar såklart om twilight serien.

sista boken var helt klart mest spännande :)
kan dock inte säga vilken som var bäst,
första boken; bra för att man fastnade i den.. sögs in i kärleken och mystiken på nått sätt.
andra boken; lite tråkig. Edward fattades ju ;)
tredje boken; också grym, massa med problem och mystik som man fastnade i.
fjärde och sista boken; även om man förstod mycket redan innan det stod skrivet så innehöll den många överraskningar.
skulle lätt kunna läsa om alla böckerna om och om igen.

idag var den sista jobb dagen! fan vad skönt det känns och jag är helt slut.
Det märktes igår att jag var trött när jag;
ställde in en tallrik, enbart en tallrik, i micron och värmde på.
vek handdukarna åt helt fel håll.
satt och stirrade på bussen och inte ens märkte av att jag stängde ögonen

osv osv.
nu tänker jag sova
och sovas ska det göras!
imorgon är det som gäller att gå ut med hundarna och att packa kläder.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0