ljudet av ditt hjärta

JAG VET, så jävla uttjatat om de här böckerna nu men ni som inte har läst/vägrar läsa missar verkligen något.
jag är inne på tredje boken nu, ljudet av ditt hjärta..
har suttit ute hela dagen och läst den och är i slutet nu... sen är det bara att börja på den fjärde boken.
det blir ungefär som en TVserie som man inte kan hålla sig ifrån.

för mig har det blivit en sjunka-in-i-mig-själv-upplevelse när jag läser böckerna.
på något konstigt sätt känns det som att jag får ur mig nått av det, jag använder det istället för att skriva dikter tror jag..

aja i alla fall,
ut i eftermiddagssolen och fortsätta läsa nu,
tar nog datorn med mig så jag har lite musik! :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0