lägenheten!

igen.. vi tar det ordentligt nu :p
jag ska få låna oscars kamera, en canon :p
TACK TACK TACK, förövrigt :)
han räddade mig många gånger i går :p

ska bara vänta till reklamen på ghost whisperer..

Så..
vi åkte i alla fall till västerås, jag och oscar.. 1 timme och 20 minuter tog det och vi körde lagligt ;)
vi var väl framme typ tio över tolv eller nått sånt.
Men vi hittade inte till mimers, vi läste inte vägbeskrivningen ordentligt :p
vi åkte först runt i tron om att vi hade åkt fel, vi åkte väl i ca 30 minuter. sen parkerade vi bilen och tog oss fram till fots.
vi hittade vägen, som vi redan hade åkt på men vände då vi tänkte att "det här är ju helt fel" utan att titta vad vägen hette :p
och vi hittade även till slut mimer.
Där gick vi in och jag fick mina nycklar efter max 10 minuters väntan.
Lägenheten, som vi redan hade åkt förbi på vägen till mimer hittade vi lätt till.
det var däremot svårare med själva lägenheten!
huset visste vi ju, men vilken dörr va de då?
ja de visste jag ingenting om.
jag kom fram till att det borde stå i papprena, tur att jag hade med mig dom.
första siffrorna var 104. så vi gick till lägenhet 104 och satte i nyckeln.. den funkade inte :p
jag tittade på siffrorna igen och såg att det stod 0102, så vi gick till lägenhet 102 och försökte.. DET FUNKADE!
och så var vi inne!
hihi.. min fina fina lägenhet.
det luktade diskmedel och det var så himla tråkigt tomt :p
betong och fönster var allt man såg.

vi plockade ur alla flyttkartonger jag hade med mig och var typ tvungen att kasta in allt i garderoben :p
och på tal om gardroberna har jag bara en med hyllor i .. hmm.. får se om man kan göra ngt åt det.

Efter upp-plockningen tog vi oss till IKEA och där köpte jag massa köks-grejer och två soffbord, en hylla, en matta till "vardagsrummet" -ja allt sitter ju liksom ihop.
dessutom köpte jag hand-handdukar och en stor handduk till badrummet. :)
jag e jättenöjd med lägenheten och jag längtar verkligen tills nästa gång jag åker dit
funderar på att åka nästa vecka.. men det kanske är onödigt... haha :p

nu ska jag kolla klart på GW.
vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:P

2009-08-06 @ 01:21:42

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0