Kryssning med galaxy!

hej på er, god morgon kanske man kan säga (på riktigt nu)
Jag vaknade väl för en halvtimme sen ungefär.. Har packat ihop dom sista kläderna i påsar.
jag har nog ganska mycket kläder.. men man använder ju inte hälften ens!
när dom kläderna man använt en dag kommer tillbaka från tvätten använder man ju samma igen.. är det inte så?
tänk nån som Paris Hilton som aldrig använder samma kläder mer än en gång.
Idag ska dom också ringa och säga att mina stolar har kommit in, hihi!
Ska inte hämta dom förrän på lördag dock.

Aja.. ikväll blir det kryssning på Galaxy!
dom som åker är jag, Sofie, Erica och nu ännu ett tillskott, nämligen Cajsa!
Ska bli sjukt kul :)
jättelänge sen som jag åkte på kryssning dessutom, nångång med fotbollen/handbollen typ?
det e myys med vågor. hihi.

Kameran följer med, den lilla alltså, den stora får inget återseende förns på lördag!
Jag är sjukt hungrig men jag orkar inte göra iordning nånting.

See you!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0