jag hatar mötesrummen!

hallå-hej.
yttrligare en heldag med jobb. jag behöver verkligen göra nått imorgon, typ bio eller nått.. nån som är på?
nu är det bara 4 dgr att jobba kvar dessutom, känns riktigt bra. mer än hälften avklarat nu och man börjar se ljuset i slutet av tunneln.

dagen idag gick bra..
jag hade inget att göra efter lunch men då fick jag stryka jävla sängöverdrag typ.. som händer ner på sidorna så man inte ser benen ni vet?
jag gav upp efter att ha strykt 4 stycken. har 3 kvar till imorogn.

efter att alla andra hade dragit, vid 4 så fick jag ta över alla mötesrum som var kvar, 4 stycken.
jag väntade på 582.. och jag väntade.. o väntade..
600 checkade ut så det kunde jag städa och det var inte alls mycket att städa ens.
men 582..
och så var de tvungna att starta om data-systemet.. så jag kunde inte kolla om dom hade checkat ut.
efter ett tag bad jag repan ringa till rummet men ingen svarade.
så jag gick dit, inte en jävel hade ens satt foten där!
jag blev skit irriterad, egentligen inte över nått alls..
men så kan de gå när man är trött kanske.

aja kul för er att läsa om jobb, eller inte..
jag ska kolla på cold case nu, sen läsa VR! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nejnej!

twilight såklart!

2009-08-20 @ 20:57:59
Postat av: Leia

Oj, det var mycket jobb det. Vad jobbar du med?

Här svaras det på kommentarer och ska städa efter det.

2009-08-21 @ 11:56:22
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0