internet

blööö..
jag som trodde att jag skulle hinna få mitt internet INNAN jag flyttar in.. så de är liksom klappat&klart när jag kommer.
Så jag skrev ner numret på uttaget i lägenheten och skulle nu registrera mig..
de är ett studentnät på 10 mb/s som kostar max 135 kronor i månaden..
men de gick ju inte.
man måste ha mailadressen som man får av skolan..
hur lång tid kan de inte gå då utan internet?
shit.. haha
helt förstörd över de här ;)
jag har klarat mig förr.
men det är ju liksom kul att uppdatera folk.. eller nått sånt..?
ska jag sitta där helt själv i min lägenhet o bara glo eller?

nja, jag ska nog I OCH FÖR SIG plugga lite.
men .. ändå.. de här va inge kul.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0