handla på internet

alltså jag måste va sämst på att handla på intenret?
jag beställde ju min klänning från HM.. börjar undra på om den beställningen gick fel för inte fan har jag fått nått o de har väl gått typ 2 veckor?
och jag beställde kurs. litt. men det har itne kommit ngn bekräftelse på att det är skickat och inte har det heller dragits några pengar från mitt konto?
just det med kurslitt. börjar bli liiite bråttom.
slängde iväg ett mail till dom nu.. hoppas att dom svarar fort, om det blev avbrutet emd den beställningen ska jag skicka allt till västerås istället.
eller så beställer jag bara nytt.. och avbryter den här beställningen om do msäger att den finns kvar... det har ju som sagt inte dragits några epgnar och det finns inget på kommande betalningar heller.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0