Dagen före

Nu har vi ätit och OM det va gott. mums. extra gott bara för att det var jag som var "kock".
Jonah dansade precis för oss till "low" :p han är så duktig och på måndag ska han börja på riktig danstävling.
tycker det är kul att en kille faktiskt kan göra det, för det är absolut inte FEL. Jonah tycker om att dansa och varför ska han då inte göra det?

Vi ska snart äta tårta, choklad med hallon, mums!
men först ska jag duscha.
efter fikat blir det en sista nerpackning..
imorgon är det frukost 08.30 för att sedan packa - hämta släp - hämta erik - hämta bord - packa - åka HEM.

See you later aligator!

Kommentarer
Postat av: M I M I

sv: jaha okej =)

jag fyllde 17 i sommar. ja jag bor ensam =) bara för att slippe pendla till skolan i 40 min ><

2009-08-28 @ 22:03:30
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag tycker att detta är ett viktigt ämne...! att budskapet att KILLAR KAN inte sprids tillräckligt... synd!

Riktigt synd...! ;(

2009-08-29 @ 01:20:40
URL: http://soligagatan.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0