Corner

magen känns bättre. hoppas att det inte är tillfälligt. Fan vad jag hatar mig själv för de där, så jävla klantigt.
Jag är hungrig men vågar typ inte äta.... (ni som är känsliga läs nästa stycke istället) för då rinner de bara rakt igenom.


Det blir i alla fall corner ikväll. sen får vi se vart natten bär vidare.
hihi.

Jag är så sjukt trött så jag måste tagga lite. hm.

imorgon ska jag packa.. packa massor.. och på måndag ska jag åka till min lägenhet med oscar!
ååh. det ska bli så himla kul. jag flyttar faktiskt NU. egentligen inte men.. jag kan.. den är min, idag blev den min.

Det va något jag skulle skriva.. men .. de försvann ur mitt huvud .. :p
Så.. ska sminka mig och typ röja sängen, om det visar sig att jag kommer hem kan det vara skönt liksom.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0