baksmällan

hej! :)
ikväll blir det bio med sofie!
baksmällan ska vi se, har haft jätte många rekommendationer på den så jag hoppas att det stämmer :)
Tänker ta med mig kameran, sen om det blir några bilder vet man aldrig. jag har fortfarande bilderna från när jag & sofie var och fikade och från när jag var hemma hos sofia..
jag orkar inte ladda in dom
- för det är ju såååå jobbigt.
haha.. nä men ni får väl se på tisdag eller nått då har jag inget att göra! :)

mamma och pappa är inte hemma ikväll så det är skönt att komma ut ur huset ännu mer då.. det är så himla ensamt när ingen annan är hemma..
i västerås är det annorlunda, då kommer ju lägenheten bli som mitt "rum"..
aja nu ska jag sminka mig!
hörs imorogn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Sitter i småland utan något batteri i mobilen, därför jag inte hör av mig. Hör av mig när jag fått ström, åker iofs hem imorgon så hör nog av mig på måndag.

Jag har en sak att tala om för dig..men tar det i telefonen sen. Va filmen bra?:) Mickis svarade och undrade hur mkt emma va i skyttorp och lite så, hon ville gärna träffas.

Puss Älskar dig<3

2009-08-23 @ 01:22:35
URL: http://soligagatan.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0