annullera

vilket jävla ord.. om det ens stavades sådär nu, jag orkade inte kolla.
fick mail om att den första orden var annullerad i alla fall.
Så nu får jag vänta på den rätta beställningen, 500 kr billigare dessutom eftersom jag inte beställde den jäkla fysik-boken som jag itne ska ha förns i mitten av terminen.
gaaah vad jag hoppas på att det hinner komma innan måndag.. eller åtminstone tisdag?

och förövrigt har jag en fråga till er med postbox.. eller.. ja.. postlåda typ.. äh..
när man kommer innanför porten är det massa lådor.. och det står inget namn på min ens?
hur vet dom vilken som är min då?

eller lägger dom allt utanför dörren i den där jäkla ehm... hyllan typ..
eller lägger dom allt ovanpå alla boxar? så vem som hellst kan gå o ta?

Kommentarer
Postat av: jossie

jepp vem som helst kan ju ta det så gå och skriv namn på din box om du vill va säker, man kan ju inte alltid veta att det är inövat geni som delar ut posten i er hus varje dag som redan vet vilken box som är vilken :)

2009-08-25 @ 13:15:19
URL: http://josefinklargard.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi har ju postboxar :) Det brukar stå lägenhetsnumret. och sen sätter dom väl dit namnet?



Det kommer nog lösa sig :)



Puss gumman vi hörs om en vecka <3

2009-08-25 @ 13:41:21
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0