6 Augusti 2009

hej
att tiden går så jävla fort?
det har snart redan gått en vecka på augusti och jag vet inte om det är att jag ser fram emot "framtiden" så mycket men det känns verkligen som att den kommer snabbare än tills dess jag är redo.
jag börjar bli nervös på riktigt nu. fy..
Allting kommer ordna sig.

jag tänker nog skippa den traditionella inflyttningsfesten och istället ha en middag med mys för vännerna istället..
jag bor ju ändå i en studentlägenhet.
okej, det är betong i hela skiten..
men jag vill inte bli utslängd innan jag hinner flytta in precis.
frågan är när denna middag ska äga rum?
får prata med folket lite. :)

är på jobbet nu.. alla andra har precis dragit, alla förutom jag slutar liksom fyra.
vi har inte ett enda mötesrum vilket innebär att (om inte repan ringer och vill nått) jag inte har ett skit att göra förutom att vika handdukar, när dom är klara.

soffan ser lockande ut.
eh...
hörs.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0