3 dagar avklarade!

....but still 7 to go. av jobb alltså.

Jobbet idag gick bra. igår var vi hemma hos sunessons, åt mat, pratade ochkollade på bröllops-filmen :)
det va därför jag aldrig skrev, hade totalt glömt bort det.

är sjukt trött idag. men jag SKA klara av dom här 7 dagarna som är kvar..
det som blir jobbigt blir i helgen när jag ska börja gå upp tidigt igen.
börjar 8.00 på lördag, 8.00 på söndag och 7.00 på måndag.

aja nog om jobb..
träffade jessica idag när jag väntade på bussen, alltid trevligt att träffa henne och prata med henne :)
hon är en gammal jobbarkompis från donken för er som inte vet.

jag längtar så himla mycket tills jag flyttar nu.. och det är faktiskt nästa vecka!!
det är ju hur sjkt som hellst.
har lite ångest över att jag inte har ngt internet i början.. vill ju uppdatera er så mycket som möjligt :)
men jag får fota istället.. så får ni se bilder på förändringen efteråt :)

nu ska jag kolla på CSI och läsa, sen sova.
sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Laila♥

tack :D jag ska kolla film snart, haft en bra dag idag då gumman? =)

2009-08-18 @ 00:11:35
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: okejokej! jadu, jag ska in till stan lite senare med familjen och köpa saker inför skolstarten ;D

allt bra? :)

2009-08-18 @ 12:00:22
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0