25 Augusti 2009

hej igen :)
Jag glömde berätta att vi har bokat släp tills lördag. 500 kronor kostade det för 24timmar :)
dock måste kankse mamma och pappa boka ett nytt släp nästa helg för att få upp soffan.. ååh jag vill ha den nuu!
jag är kär i den, glad att jag tog den faktiskt.
men jag är kär i mina stolar me, och kuddarna och tv borden och .. ja.. allt liksom..
mitt eget krypin.
på lördag får även ni se hur det ser ut! hihi, spännande va? ;)
JAG tycker i alla fall att det är spännande.
det ska bli intressant att se vad som hänt med min post
och det ska bli intressant att se om mina utställningsfoton sitter kvar på väggen (jag tejpade upp dom ;p)
Det ska bli spännande att visa mamma och pappa.
det ska bli mysigt att köpa kuddar, som jag sen kan placera i ett av fönstrena.. så jag kan sitta där.
nu är jag på bra humör. det känns som att allt kommer gå bra... och vadå känns?
det KOMMER gå bra.
Men ni måste hälsa på mig ändå.. så jag inte blir allt för västerås-ig ;)


jag ska sova lite.. förhoppningvis sova lite längre imorogn bitti också. Sa jag att jag vaknade 07.30?
sjukt. bara för att man VILL sova så KAN man inte.
vi hörs imorgon tussar!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0