16.11

..är klockan nu
och jag är precis hemkommen från min första skoldag!
Det gick galant.
jag tog bussen ut till Bombardier, väntade tills man gick in. Satt brevid en tjej som skulle plugga till sjuksköterska, hon var trevlig.. Vet inte vad hon hette dock.
Sen efter introduktionen hade jag tänkt dra hem o käka som ni säkert läst..
men icke.
då skulle man gå med sitt program till skolan..
och vart va mitt program då?
hittade ingen?
men sen hittade jag en grupp som stod.. och letade efter samma som jag.. jag var inte längre ensam.
Jag hittade en tjej.. som jag fan inte kan komma på namnet på... :$
Henne gick jag med till skolan. Väl framme vid skolan träffade vi två andra tjejer, ida och ida.
Vi gick och åt mat på kåren och sen var det i princip dags för upprop.
Efter uppropet var det dags för första föreläsningen. Kemi.
jag förstod ingenting!
jag hatar kemi..
jag vet inte om jag ska fortsätta läsa den kursen faktiskt..
Labbarna är roliga men.. jag förstod som sagt ingenting
kändes som att jag hade missat hur mycket som hellst.. och det här ska ändå va kemi A!

aja..
nu är jag hemma.. och helt slut...
ingen skola förns på torsdag.
så vad ska jag göra nu?
....laga mat...

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0