9 April 2009

hej! :)
god morgon till & med ;)
jag har precis installerat stefans mobila bredband - en telia dongel, som jag kommer ha med mig upp till sälen. Snälla pappa lånar även ut sin data-väska. Jag måste verkligen köpa en, ska kanske spana nu på nätet.. Hoppas det finns nån snygg. Och påtal om datorer måste jag rensa den här klumpen.. segar ju somfan! skitdrygt.
Dessutom har jag MASSOR på skrivbordet .. och det har jag hört är en synd.

aja, nog om sånt tråkigt.
Idag är det sälen som väntar!
ska bli skitkul att åka skidor igen, även om jag för det mesta plogar och åker som en fjolla och e orolig att åka in i någon annan så är det sjukt mysigt o bara glida runt .. :)
Jag orkar inte packa ner nikon-kameran.. så den blir kvar hemma. Däremot tar jag med min lilla kompaktkamera så ni får förhoppningsvis (om jag inte glömmer bort de nallt för mkt) se lite bilder ändå!

Nu måste jag kika lite på en dator-väska & sen ska jag packa över alla grejer i en jofa-väska istället för min gröna stora från wedins. Allt fick inte plats. (a)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: a

jag ska bara sola när ja åker till fjällen :P

2009-04-09 @ 10:43:41
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0