9 April 2009

hej alla mina älsklingar (och ni andra med!)
Nu är jag sjukt stressad. Hade glömt Bellas mat, den var inte gjord ens.. så hon fick 1 timme & 20 minuter sen mat idag.. fyfy.. bra hundvakt jag är!
skrev ut bokningsbekräftelsen som itne ens ser ut som något sånt? :S
ska fråga erik när han kommer.

sen åt jag, snabbt som fan. va precis ute med hundarna
och nu tänkte jag bara skriva ett snabbt blogginlägg innan jag stänger av datorn.
Jag skriver kanske nått i bilen..
FAN.. jag har inte gjort mackor!...
eh... vi hör ssen, har itne tid!
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0