8 April 2009

hej! :)
Sitter & kollar på hockeyn, oscar sover.
förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen idag!
Jag har varit på praktiken, åkt hem, vilat, fixat, hämtat adam&amanda, lekt me mina bästa vänner, ätit mat, sprungit till tåget, suttit vid datorn & packat!
kort & gott.. det är så vi gillar det, eller hur? :D

Jag har fortfarande inte lagt upp bilder från i fredags - uppsala med 3a.. men jag tog däremot inga bilder idag. så ni får fredagens bilder nu!



GAH. tittar på hockeyn, blir så irriterad!
puss

Kommentarer
Postat av: a

love u babes <3a

2009-04-09 @ 06:42:58
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0