7 April 2009

God morgon!
vad hände med uppdateringen igår liksom?
jag glömde totalt bort att jag hade en blogg. Har uppdaterat skitdåligt dom senaste dagarna, fyfy.
idag var det väckning klockan 6. Jag kom hem typ halv åtta igen efter att ha lämnat av oscar vid tåget. Då skickade jag iväg ett mail till sigtunabygden. så jävla klantigt att jag hade glömt det (jag skulle ju skriva till dem om min utställning)
resten på schemat för idag är att skriva ut massa "affischer" till min utställning, försöka ragga hit nån som kan följa med mig ut och lämna runt dom.. och ringa till HB, snacka ang. sätta upp bilderna .. hur vi ska hinna, eller rättare sagt; hur JAG ska hinna.
sen ska jag även fixa bilderna idag, klippa ner dom.. så jag kan lämna dom till nina imorgon.

Vad ska ni göra?
puss

Kommentarer
Postat av: Jag heter Sofie

Jag ska gå på bioooo ikvälllll

2009-04-07 @ 10:08:58
URL: http://somavin.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0