4 April 2009

Hej!
sitter på jobbet nu och väntar på att tumlaren ska bli klar.
jag hatar den här dagen.
Går upp, allting är skitbra.. vet att jag jobbar med härliga personer.. så hoppar jag på tåget.. och bussen..
självklart sätter de sig en tönt brevid mig när det finns andra platser (jag hatar sånt)'
halvvägs så kommer jag på: vart la jag busskortet?
Letar och tänker; jag letar mer när han har gått av.
går han av nån gång? NEJ. GAAH..
När jag går av bussen tittar jag så noga jag kan om jag kan se att jag har tappat det.. ser ignenting.
kommer till jobbet och letar igenom väska & jacka & byxor & tröja.. ingenting här.. ingenting där.
så nej, nu är mitt busskort borta.
jag har i alla fall fixat skjuts hem.. och så måste jag gå till stationen o köpa ett nytt jävla terminskort + .. plus attm itt 20 resors kort för upptåget låg där också.. använt det 2 ggr. de va jävligt dyr resa msåte jag säga..
nu måste jag punga ut typ 1300 kronor för de här. skitarsle. skit arg på mig själv.
har aldrig tappat ett busskort förut och NU gör jag det.. när jag precis har börjat lägga i 20-resors kortet i samma som SL-kortet.
ush ush ush, jag är irriterad.
Tack erik för skjutsen sen.

jag vill sova.
Bara jag och lykke på jobbet.. hon kör minibaren.. vad ska jag göra?
kanske en toa runda..
puss

Kommentarer
Postat av: a

Surt!!

2009-04-04 @ 17:20:59
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: josefin

vad jobbar du med?

2009-04-04 @ 17:57:20
URL: http://josefing.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0