30 April 2009

hej igen!
nu har jag pluggart klart för idag. har suttit i tre timmar i alla fall. duktiga mig.
nu är det inte mycket kvar att göra. jag ska utveckla religionsuppsatsen lite och så ska jag skriva några uppgifter till på naturkunskapsarbetet.
dock så kunde jag inte skicka mail till mina lärare?
någon som skullle vilja vara mellanhand?

Nu sitter jag ute på balkongen och kollar när någon åker vattenskoter. Jag vill också! vi skulle kolla hur mycket det kostade nästa gång vi går förbi i alla fall. sjukt kul o åka över vågorna bara.. hihi.

nu ska jag i alla all smörja in mig med lite solkräm och gå ner till poolen. Dock ser det ut att bli regn snart men det är väl inte hela världen heller.. vi har ju haft sjukt fint väder hittils.
här är en bild på tsunamimonumnentet.



under tiden som jag laddade upp bilden så började det regna.. inte mycket.. men det är coolt att man ser hur regnet drar över bergen.
vi hörs senare!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0