26 April 2009

hellojsan.
de börjar mulna på här hemma nu, hoppas inte att de håller i sig, vill ju kunna se så mkt som möjligt vid liftoff ikväll. Ja, det är mörkt, jag vet men det är ändå mysigt att kunna se ut o förhoppningsvis se lite lampor istället för bara moln.

Det var inte det jag skulle skriva nu utan det var faktiskt att jag nu har bytt nummer.
jag gör som sist i turkiet att jag kör på ett kontantkort. Jag vet inte om jag har sagt det förut?
jag Laddade precis upp med 300 kronor som förhoppningsvis räcker hela tiden.
 076 552 63 26    är i alla fall nummret. Det är bara att skicka ett sms om ni saknar mig allt för mkt.
Ring dock INTE. jag kollade minutpriset från thailand och det ligger på 22.75 (eller nått) kronor i minuten!


nu ska jag fixa och dona med det sista och vänta tills mami och papi kmr hem från att ha lämnat hundarna. När dom kommer ska vi äta och sen är det vila och rulla tummarna som gäller ... sen åker vi!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0