25 April 2009

Hej igen!
nu är jag hemma från middagen, skitmysigt var det!
mer om den senare
nu ska ni få se..



För er som inte ser; 09-04-26   22.55    Phuket     BLX803     5     TUI FLY NORDIC

hihi! nu närmar det sig verkligen.
jag har försökt få igång internet i en timme nästnan u och är helt slut så jag orkar inte skriva mer idag
imorgon kommer jag säkert skriva massor bara för att jag är så rastlös.
vårat trådlösa internet e förövrigt jättekonstigt men det funkar med sladden..

jag har drabbats av min pollenallergi också, halsen är tjock, det rinner i näsan & det rinner i ögonen.. fyy.
jag skulle lyssnat på mamma.

nu ska jag SOVA.
vi hörs imorgon.
puss <3

Kommentarer
Postat av: Jossie

Mathilda som jag jobbar med i järsvö, blond lite halöv lång frän tjej ska åka på samma flyg som dig ;)

2009-04-26 @ 14:29:52
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0