21 April 2009

hej!
jag fick just en chock..
jag loggade in på banken för att ge helena mitt kontonr & clearingnr så hon kan sätta in pengar till flaket.. 18 677 kronor har jag på kontot! heeeelvete liksom! :D
iofs är bara 15 000 av dom mina men ändå! :D
jag är rik!

såg även att några hade varit duktiga o betalat flaket, bra där :)
förövrigt så är det tvåtill som har hoppat på vilket gör det billigare för oss andra, om än 12 kronor men ;)

jag har suttit o pluggat i en evighet idag känns det som, men jag msåte nog ställa klockan och plugga lite imorgonbitti med. äta en ordentlig frukost hemma medans jag pluggar känns ju faktiskt inte helt fel. :)
Måste ha VG på provet! höhö. Duktig tjej va det som jag va, eller hur?

det var ngt mer jag skulle skriva.. som jag egentligen skulle skrivit om men jag fick en sån chock när jag loggade in på banken att allt annat försvann ur huvet. hiih.
nu ska jag gå igenom frågorna en gång till & sen sova!
puss & sov gott gullungar <3

Kommentarer
Postat av: Sofiero

Jag har nog snackat med det med dig:P



fett lowl asszzszsåååå!



he he

2009-04-21 @ 23:03:30
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: sabrina

SV: haha ja, visst är deeeeeeeen. Vill ha!!

2009-04-22 @ 09:45:52
URL: http://tonarshaxan.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0