21 April 2009

Hej :)
Jag e nojig.
Jag har suttit med naturkunskapen hela dagen men ändå finns det saker som det känns som att jag aldrig kommer lära mig. iofs har jag precis börjar med att förhöra mig själv, jag har mest suttit och läst & skrivit egna frågor..
det ska nog gå bra.
fixade lite med kameran, trodde att mitt 70-300 objektiv hade pajat men det var  nånting med bländaren som va knas.
Jag ska försöka ragga mamma att hon kan ta objektiven i hennes handbagage, utan dem och fotoväskan väger mitt HB bara 4,5 kilo.. WOW.
det löser sig väl förhoppnignsvis.
kameran utan objektiv är inte så stor så ngn annan kanske kan ta den med, ytterligare ett halft kilo.. Men vad har man i handbagaget liksom? och förresten vägen datorn 2,9 kg hur fan kan väskan väga 1 kg?!.. kanske till&med får byta ut den. aja ... det löser sig väl, sa jag ju.
lite resfeber? eh.. JA!

Min "riktiga feber" har jag ingen koll på ,känner den fast jag tog en ibumetin för en halvtimme sen. Rick tyckte att jag skulle pallra ner mitt arsle till UG ikväll med, han ska ju in i lumpen sen.
och "världens sexigaste kille" säger man väl inte nej till?! hahaha!

Nu ska jag plugga i en halvtimme innan jag går. vi hörs kanske senare om jag hinner.
puss <3

Kommentarer
Postat av: jossie

det har inte hänt mig eller sanna nåt ! haha vi är friska så så längre är de lugnt!



fick höra att min bästa har kört åt helvete på crossen och är rejält svårt skadad....:/

2009-04-21 @ 18:47:15
URL: http://josefinklargard.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0