19 April 2009

hej! :)
För att om en vecka åker jag till thaaailand!!!

Jag lovade ju bilder till er & bilder ska det såklart bli!




Sådär!
bild1: nya skor!
bild2: klädsel (även de här är nytt.)
bild3: nazanin är söt!
bild4: Min drink för kvällen.
bild5: Emelies mamma hade fixat roliga servetter..
bild6: Söta malin med hennes fina röda hår!
bild7: tjejor!
bild8: Sarah & sofia, kvinnorna med koll
bild9: Natta :D
bild10: läskig ahli ;p
bild11: På väg mot KC.
bild12: yeah!
bild13: Ahli är så himla söt på den här! :D
bild14: hemväg ;p Sofie e cool tjej som varit på KC.
bild15: fräsh när man kommer hem också ;)



nu är det sovdags.
om jag orkar ska jag ta mig upp och träna imorgon, sofie bangade. jag är trött.
well see. ställde väckning på 9 i alla fall!
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0