19 April 2009

om en vecka!!... om en jävla vecka!
snacka om stressigt.
att göra i veckan;
måndag; skola & plugg
tisdag; ledig, plugg & UG
onsdag; skola (prov i naturkunskap) & plugg
torsdag; skola & råplugg
fredag; skola & hejdåmys me <a3
lördag; jobb & (utgång? nån som vill?) packa
söndag; packa, sova & åka!

gaah!
plugg innebär naturkunskap eller historia uppsatsen... ush.
nu måste jag beställa en data-väska, pappa ska tydligen ha med sin dator.
hur faan ska jag få med allt?
jag ska ha en data-väska, en kamera-väska & ett handbagage, problemet är att man bara får ha ett handbagage?!
hmpf.
jag har shoppat idag. men bara saker jag behövde, mkt duktigt tycker jag.
eller en jacka också.. men det e alltid bra att ha... hihi.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0