18 April 2009

Hej! :)
nyvaken? nä inte ritkgit.. har varit vaken en timme nu ungefär. Mår skitbra :)
ska alldeles strax iväg till jobbet så det här blir ett kort inlägg.
Jag kom hem runt 5 tiden, visade mamma & pappa vad jag hade köpt för kläder.. ni ska få se sen.
sen duschade jag och fixade mig och typ 20 över sex gick jag till emelie.
där fick jag mat och gott sällskap :D
vid typ tjugo i elva drog vi mot tåget och vi kom fram till kc runt 10 över.. Det var ngn spelning som vissa ville se tydligen, jag tyckte inte de va så bra :p

Sen resten av natten vare party!
jag kom hem runt kvart i tre, åkte med sofie, julia och pao. :)
jag blev lite sur på en viss person men så kan de gå.
nu ska jag kila, vi hörs!
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0