18 April 2009

Hej på er!
sitter på jobbet igen.. det börjar bli en vana det här med att inte ha nått att göra. tänk vilken skillnad från donken!
Jossan drog just. Nu sitter jag här..
Det enda som är kvar att göra är att springa upp till repan o göra en toarunda (kolla att toaletterna är skinande rena ;) och att typ torka golvet där uppe också. Massa spår från väskor och sånt kanske inte är det man vill se när man kommer till ett hotell?

Den här dagen på jobbet har det hänt.. typ ingenting!
Jag har ju minibarspasset.. jag körde det, var klar typ 20 över 2 eller nått. Sen åt jag.. donken fick det bli eftersom jag glömde min matlåda hemma (pucko). Sen satt vi typ och "fikade", jag åt, till klockan fyra, då drog martina. Sen vek jag och jossan lite handdukar nyss och nu finns INGET att göra. Jag ska väl sprigna upp med handdukar till 6:1 också kankse.. om jag orkar ;) nä men de ska jag väl kunna göra, såklart :)

Efter jobbet blir det grillning med bröderna & tjejer + jonah.. mamma o pappa vet jag inte om dom är hemma.
Jag ska försöka hinna lägga upp bilderna från igår på bloggen också!


nu ska jag på toa ;)
puss

Jossans klagomål för dagen var när hon tappade nycklarna på golvet och utbrister; FAAN. Livet är hårt!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0