16 April 2009

Hej! :D
Nu är jag hemma.. har varit det ett tag iofs men..
pappa va sur för att jag inte hade plockat undan i morse så dom tvingade mig att vika tvätt .. :D Det gick snabbt, jag lyssnade på musik = det gick ännu snabbare.
Jag glömde ju min jäfla ipod i morse så jag fick typ panik ..
Ush va irriterad jag blev på mamma nu. Jag ha tydligen tagit på mig att fixa musik/ljudböcker till deras nya mp3 till thailand.. och det e väl klart. men nu börjar dom gnälla på att jag inte gör nått.. Dom har ju liksom inte sagt vad dom vill ha.. vad ska jag göra åt saken.. grr. Men jag ska väl gå till vardagsrummet och kolla.. men internet räcker ju typ inte dit.

Jag skulle vilja bo i skolan, där är jag glad hela tiden.. när jag kommer hem blir jag bitter.. Tydligen. Blev ju bitter igår me när jag kom hem.

Jag känner seriöst för att skriva idag.. har itne haft nån inspiration på sjukt länge men nu har det hänt nått. Men vi får väl se hur det går, jag är glad.. vilket betyder att det brukar sluta i katastrof på skriv-pkten.

aja anyway. Ni ska få se lite söta bilder från idag.

1: Spår från igår
2: i morse
3: 2 linnen från gina & byxor från gina var min klädsel idag!
4&5: sminket sitter kvar hela dagen iafl ;)


puss.
paus.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg anki <3<3 ;D <a3

2009-04-16 @ 19:48:57
Postat av: Sarah.

jag gillar din hårfärg! :)

du passar asbra i den.

2009-04-16 @ 23:36:22
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: osciis

Fiiin ögon!!11ONEONE!!!1

2009-04-21 @ 15:19:42

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0