12 April 2009

HEMMA!
hej! :)
sitter i sängen och har precis tagit en dusch, så sjukt skönt med min egen dusch. Brukar ni inte också känna så? att duschen borta är alltid konstig och man trivs bättre med sin egen? ..vet inte hur jag ska förklara det, kanske låter konstigt ;)

idag har vi iallafall städat.. eller typ.. vikt ihop lite lakan, ann-sofie gjorde allt annat i princip. Vi åt frukost och begav oss ut i backen. Jag åkte gröna och lärde mig nästan att svänga parallellt med skidorna, höhö.
Sen åkte vi bort till gustafstorget (tror jag? .. där värdshuset ligger) och åt. vägen dit var dryg, jag var rädd och jag var trött.
sen åkte vi tillbaka i transportleden och jag fick sjukt ont i ena foten, jag typ spänner den?
eh anyways. Vi kom iafl bort till märta backen och skulle åka ner där.. för de vågade jag (a)
och tror ni inte att jag ramlade?
låg ner med ryggen på backen och åkte typ 20 meter eller så.. hihi. mkt snö överallt!
Efter det var det dags att åka hem. Sjukt skönt, sov nog halva vägen i alla fall. Även om man blev sms bombad ibland så.
Hemma fick vi middag..  lamm.. igen :p 3e gången på 2 dgr jag käkar lamm :p

nu är det snart dags att sova. Jag jobbar ju imorgon...

så jag ska stänga av datorn snart i alla fall.
vi hörs nog imrogn om jag jhinner.. utställning då ju!

kom till rosersbergs församlingsgård klockan 7 imorgon :)

sov gott! puss!


Kommentarer
Postat av: Sofie

mmmm LAMMKÖTT!



Jaooo 50 dagars måste man väl gå på ;) Ska du?;)

2009-04-12 @ 22:22:43
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej gumman! Jag kan inte sms.a från min mobil. Jag är bortbjuden ikväll men självklart ska jag försöka komma förbi! :) Skulle vara väldigt trevligt. Puss

2009-04-13 @ 14:59:53
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0