11 April 2009

GRATTIS I EFTERSKOTT EMELIE!
jag skrev inte igår så jag skriver det idag liksom :)

Hej! ;)
jag har precis polisanmält mitt busskort. Förhoppnignsvis kommer det hem till mig innan 10-dagars gränsen är borta.. det har ju redan gått 7 dgr.. eh.. aja.. De löser sig!
inte hela världen med 300kr heller så.
Igår åkte vi skidor i backen och oj oj vilket äventyr.
Jag är rookie, med det menas att jag åker gröna backar (kankse blåa ibland)
för de första så drog dom ut mig på en RÖD backe ... "nu har du klarat dig igenom en röd backe också" sa dom i liften upp igen ... "eh.. jaha!" .. Vi hade råkat ta fel :p Men de gick ju bra, jag bröt inga ben :D
Sen åkte vi upp igen som sagt.. tog oss till den gröna backen och åkte två ggr.
Sen va de dags för fika/lunch, så vi skulle ta oss tillbaka den biten vi hade åkt transportsträcka förut.. men vi hittade ingen led, åkte fel osv.. så vi tog oss genom skogen!!
jag ramlade typ 3 ggr tror jag, rastnade med benen i snön och tillslut va jag skitirriterad, trött & hungrig jag sa "jag orkar inte!, finns de ingen assistans!?"
..ungefär så lät det. Det tog oss en timme att komma ner till värmestugan. fyfaan :p
efter den utflykten var jag helt slut så jag orkade inte åka mer. Gick till stugan och läste ut min ena bok jag ska läsa till  historian :) Duktigt tycker jag.

Idag har det gått bättre, vi åkte längdskidor typ 1 mil totalt. skitmysigt, hur bra väder som hellst!!
tog massa kort, men dom får ni se sen när jag kommer hem, orkar inte lägga in dom än.
nu ska vi väl ta det lugnt ett tag och sen ska vi äta mat från lammet & grisen. Enligt pappa är det sveriges bästa restaurang.. :p skitdyrt är det i alla fall!

Nu ska jag vara social.
puss <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0