1 April 2009

Hej igen..
Har precis tittat på Vakna med The Voice. Finns inget annat på TV såhär tidigt så jag fastnade för det i måndags och nu har jag tittat i tre dagar.. Det sjuka är att en av programledarna ska få sparken/har fått sparken för att han moonade för ledningen typ.. Så de är en torris i Tyskland som avskedar honom?
Asså ja.. Kanske inte det bästa skämtet att gå in och visa arslet för cheferna men jag menar HALLÅ?
Vet ni dessutom vad de grundar uppsägningen på?
Att klippet går runt på YT?!
"om det bara hade varit radio hade det varit okej"
ojojoj....

Orion ringde i morse också.. Jag ska dit på fredag morgon klockan 9 typ.
Efter det bär de av mot Uppsala för lunch med mina älsklingar.

Va fin blå himmel det är ute idag - på tal om ingenting.
Det känns lite som att våren är här nu, eller vad säger ni?
snart är det dags för lite vår-tecken-fotning! :)

Ska börja jobba lite nu, vi hörs.
puss

Kommentarer
Postat av: a

jag ÄLSKAR vakna me the voice :D

2009-04-01 @ 09:58:12
URL: http://uppsalabloggen.se
Postat av: Amanda

Jag ÄLSKAR våren!:D

2009-04-01 @ 10:00:34

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0