Kvällens framträdanden

Anna - time after time: Jag tycker tvärt om emot juryn, bra framträdande, men hennes vacklande på rösten vet ja inte om jag gillar.
SCORE: 6/10

Alice - Beautiful disaster: Det gick faktiskt bra ikväll, dock tycker jag fortfarande att hon känns barnslig.. kanske ändras det med tiden?
SCORE: 7/10

Jenny - Licence to kill: Nej, nej.... Hennes röst klarade inte ALLS av den här låten!
SCORE: 3/10

Linda - All the man that I need: Kvällens framträdande var riktigt starkt :)
SCORE: 8/10

Loulou - I wanna dance with somebody: i början tyckte jag inte alls om det men det blev bättre allt eftersom låten gick.. Slutade bra dock.
SCORE: 7/10

Sepideh - I will survive: Den första som var riktigt bra!
SCORE: 9/10

Victoria - Secret love: ja.. medelmåtta men det märks att hon har jobbat med rösten.
SCORE: 6/10

Yazmina - time after time: fortfarande, hennes scennärvaro.. Jag gillade hennes framträdande.
SCORE: 7/10


så vem åker ut nu när jag har sett alla framträdanden?
Jenny om jag fick välja, hon klarar inte det här..
men jag tror att Yazmina eller Anna åker ut, tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Elise

hejsanhoppsan =)

nej jag bara läser det som en tillvalskurs nu sista året på gymnasiet så det är det enda som jag har i fotokurs :P

och som projektarbete så ska jag skriva en bok och göra omslag och fota eller göra bilder på graf till utsidan

thihi detsamma du =)

2008-09-29 @ 22:24:18
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Sv

SOM FAN!!!!!

2008-09-29 @ 22:47:38
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Tack själv :)

Jättefin header du har!

2008-09-30 @ 08:56:08
URL: http://www.jessi.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0